قیمت سکه

قیمت سکه در بازار | جدول قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۲۳

قیمت سکه در بازار امروز اول تیرماه چند؟ آیا قیمت سکه کاهش خواهد یافت؟ قیمت سکه روز گذشته چقدر افزایش یافت؟ آیا افزایش قیمت سکه با نرخ ارز ارتباط دارد؟. آیا روند افزایشی قیمت سکه ادامه خوهد داشت؟
به گزارش جام جم آنلاین، امروز (یکم تیر ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۴ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۳۸ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  15.500.000
سکه تمام طرح قدیم  14.500.000
نیم سکه بهار آزادی 8.500.000
ربع سکه بهار آزادی 5.450.000
سکه گرمی  3.050.000
اونس جهانی  هزارو 824 دلار و 71 سنت  
طلای ۱۸ عیار  1.438.100
 

افزایش ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۵ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان رسید.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه شنبه (۳۱ خرداد ۱۴۰۱) در حدود ساعت ۱۴، قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۵میلیون و ۴۶۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله شد که یک هزار تومان نسبت به دیروز قیمت آن ارزان شد.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی نیز به ۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید که ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز ۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان شد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز قیمت آن کمتر شد.

همچنین هر سکه گرمی نیز ۳ میلیون و ۵۱ هزار تومان معامله شد که یک هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۷ دلار اعلام شد.

قیمت سکه در ۳۰ خرداد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

امروز (۳۰ خرداد ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۵۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۴۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۲۸ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز 28 خرداد 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز شنبه 28 خرداد 1401 مبلغ 15 میلیون و 251 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز شنبه 28 خرداد 1401 مبلغ 15 میلیون و 251 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 14میلیون و 196 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 8 میلیون 700 تومان، ربع سکه 5 میلیون 650 هزارتومان و سکه گرمی به مبلغ 3 میلیون 200 تومان است.

ریزش قیمت سکه در بازار

قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۴۶ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۱۶ خردادماه ۱۴۰۱) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه با ۲۴۶ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه گذشته) به ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید و در آستانه از دست دادن کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار گرفته است.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه در بازار | جدول قیمت سکه

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد.

قیمت اُنس جهانی طلا نیز روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی به ۱۸۵۱ دلار و ۶۲ سنت رسید.

افزایش عجیب قیمت سکه در بازار

با وجود کاهش نرخ دلار و اونس جهانی، قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز (سه‌شنبه) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۷۲ هزار و ۶۱۲ تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود که نشانگر افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز است. این در حالی است که در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا به ۱۷۶۸ دلار رسیده که نشانگر کاهش ۴ دلاری نسبت به دیروز است.

در همین حال قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش۳۰۰ هزار تومانی ۹ میلیون و ۸۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم با افزایش۲۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز هشت میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه نیز چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان (۱۱۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) و قیمت ربع سکه دو میلیون و ۵۲۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) بوده است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه گرمی هم با افزایش ۵۰ هزار تومانی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

افزایش قیمت سکه از آن نظر عجیب می‌رسد که معمولا متناسب با قیمت اونس جهانی و همچنین نرخ دلار قیمت‌گذاری می‌شود و امروز نرخ هر دو مورد نیز کاهشی بوده است.

همچنین امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با معاملات روز گذشته ثابت بوده اما نرخ فروش دلار معادل ۶۰ تومان کاهش یافته است. همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۱ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ثابت مانده و تغییری نکرده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار تومان و هر یورو را معادل ۲۰ هزار تومان می‌خرند که در مقایسه با روز گذشته کاهش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها